lördag 24 april 2010

Helt otroligt felräknat!!!! Dagens skratt ;o)

Ja, detta händer nog bara mig...
I dag till frukost sa jag till Johan att "jag gillar inte när en tik går över tiden, det är då det brukar bli komplikationer." "Får jag almenackan är du snäll", svarar Johan och sätter igång och räknar dagar och ser då att jag (som har haft ett 15-tal kullar, tidigare och räknat på datum) har räknat fel på en hel vecka!!!!!!

Inte konstigt att Hera inte visar några tecken på valpning ;o)I dag är det alltså 58 dygn. En tik går normalt 63 dygn(med viss variation)

Plats för skratt! Jag bjuder på det ;o)
Anna

4 kommentarer:

grabbarna på högen sa...

hahahahah

Karolina sa...

Haha, känns de kul nu när du vet att du hade kunnat följa me å jaga? ;)

Emma sa...

=) Bra jobbat där Anna! Fast tiken är ju tjock så det förslår iaf, hoppas att valpningen går bra när det väl är dags!

ForsWards Hund & Jakt sa...

Jag visste att jag skulle bidra till många skratt och drag på smilbanden. Det är bra att skratta, det frigör endorfiner ;o)
Jakten hade inte funkat ändå pga kurser...
Hon blir tjockare och tjockare!
Anna