söndag 11 december 2011

Nyinflyttad på Fors Wards Gård

Yes! Då är vi äntligen på plats i vårt nya hem!

Erik, pojken vår, kom hem från Göteborg för att ha lite semester(han ska jobba under jul och nyår). Den semestern bestod av flytthjälp och byggstäd... Jo då, lite mys och skogspromenader med hundar, hann han också med såklart :)

Älgjakt
Dan och Johan har jagat älg och Tispa skötte sig bra trots snömängden som har kommit. Johan var det som fick skjuta för henne, men det var Dan och Tispa som gjorde grovjobbet. Johan stod "bara" på post:)

Skidor och drag
Vorstherarna har gjort premiärtur med skidor och drag. Jippiiiee!!!,  lyste det om både dem och Karin och Emma som fick ta fram skidorna för första gången för säsongen, både i går och i dag! 

Jag gick och stödde mig på sparken på en 1 km´s tur, man får ju lov att anpassa rörelsebehovet efter förutsättningar.... MEN... nu har jag fått operationstid. 20 december byter jag till en ny höftled!! Det  ser jag verkligen fram mot, fast lite pirrigt är det allt...

Kvällsrodnadsvy från nya gårdstunet

Familjemys i soffan

Erik, pöjken, i ett vintrigt Östersund

2 kommentarer:

Team Hinden sa...

Grattis till den nyrenoverade kåken.. Nu är det bara en ankdamm som fattas sen är godset komplett.

ForsWards Hund & Jakt sa...

Ja, du lär komma hit och planera ankdammen med oss, så det blir komplett:)