måndag 6 augusti 2012

Spår och- vattenprov

Hemkommen från spår och vattenprov, vilket jag var provledare för i JVVK´s regi. Jag är såå stolt över kursdeltagare och valpköpare så jag nästan spricker!  När det går bra för andra som jag vet har tränat MASSOR då blir jag lycklig:)

Sångbergets Kanel tog 10 spår och 9 vatten (han hade lite bråttom i plurret...)

Botviksbadens Lennon (är kennelnamnet så?) blev provbästa och kammade hem full pott! 10 på vatten och 10 på spår. Hans ägare Magnus sa i början på juli att han bara var på "Hålla" i apporteringsfasen:)

Jazzamarkens Trixa gjorde också ett kanonjobb tillsammans med matte Linda och tog 10 spår och 9 på vatten.

Strävhåret Albin tog även han med husse Hedrik 10-9!

Stort grattis till er alla!

För er två som inte nådde ända hem i kväll säger jag bara: KÄMPA PÅ!


En "skitglad" matte med sin hund Kanel efter avklarat spårarbete på trut

Lennon lämnar av till husse på ett korrekt sätt, som alltid;)

Inga kommentarer: