onsdag 21 december 2011

Ny reservdel!

Yes, då har jag fått en ny höftled i titan, kula i keramik och även en höftskål i keramik. Läkare och sköterskor var helt fantastisk skickliga och har stenkoll på allt de gör. Dropp( både salt och socker), ryggmärgsbedövning, lugnande,kateter och lokalbedövning - allt var nytt för mig. Kl.15.00 var jag färdig opererad och kl.17.00 fick jag äta middag och 2 h senare upp och provgå! Otroligt vad snabbt det går. Hade ett litet bakslag i dag med svimning och illamående...

Nu återstår rehabilitering så jag kan ut och åka skidor på vårvintern och givetvis jaga för fullt till hösten igen.Det är i a fall mitt personliga mål. Åsså vill jag såklart kunna fortsätta hjälpa alla er som kommer till oss på utbildningar inom hund eller jakt ;)

Må gott och ta hand om er!

3 kommentarer:

jebe sa...

Hoppas att det blir en god jul trots höften. Det är nog snart full fart på dig igen om vi känner dig rätt.

Krya på dig.
God Jul & Gott Nytt År
Jenny, Cecilia & Mylta

Team Hinden sa...

God jul på er Lapplänningar !!
O krya på dig Anna..

Mvh Djerfen

ForsWards Hund & Jakt sa...

God Jul till er också!

Så här lugn har jag ALDRIG, i hela mitt liv varit, så snacka om julefrid:)
Anna