torsdag 16 juni 2011

Avtackning från Dille Gård

Ja, då har jag tagit klivet och slutat som löneanställd lärare på Dille Gård och har startat en egen enskild firma: "Fors Wards Gård" . Vi driver ju redan Fors Wards Hund & Jakt men nu har vi en firma till att jobba med! Skoj när det händer grejor:)

Våra kollegor på Dille var hos oss igår på en trevlig samvaro och jag blev avtackad med en fin ros som jag ska plantera på nya gården, såklart! Vi fick också fina glas från Anna Viktoria (som för övrigt tagit sin Jägarexamen hos oss!)

Tack till er alla från Johan och mig





Johan och jag tog med oss middagsgästerna på lite guckuskosafari före middagen



Vackra orkideér det här:)

Gott med grillad älg, Storsjööring och lite kyckling



Ett glatt Dillegäng som jag kommer att sakna, men vi vet ju var vi har varandra;)

Inga kommentarer: