måndag 7 juni 2010

Utvärdering från kursarna på Frösön

Utvärdering från kursdeltagarna:

  • Tydliga ledare
  • Mycket pedagogiskt, Anna är otroligt tydlig och rolig ;o) som instruktör. He, he...
  • Bra med många olika övningar från fot till springa i tunnel
  • Gillar ert tänk med hundar
  • Bra med individuella tips
  • Bra med många vardagsövningar och tips
  • Tydliga riktlinjer om hur man ska gå tillväga, inget krångel!
  • Varje ekipage kan få individuell hjälp om det behövdes
  • Man började tro på sig själv och tordes släppa hunden och visste att den litade på mig
  • Många AHA-upplevelser
  • Jag är supernöjd!
  • Mycket bra med två ledare. 4 ögon ser mer än 2
  • Omväxlande och bra upplägg.Trodde aldrig jag skulle kunna få ut sååå mycket av mig och min hund på en helg
  • Nu vet jag hur jag ska göra när en lös hund kommer fram till min "flock"
  • Bra blandning av teori och praktik
  • Lagom stor gruppp
  • Bra med era lösa hundar, man fick en bra "målbild" när man såg era hundar
  • Bra inriktning mot jakthundar
  • Kanon att instruktörerna har egen jakterfarenhet

På minussidan:

Man blev toktrött!

Inga kommentarer: